Livrarea produselor se va face prin curier. Acesta poate fi ales de catre fiecare client. Costul de livrare va fi afisat in pagina de finalizare a comenzii.
Produsele vor fi livrate în 1-3 zile lucratoare de la inregistrarea platii
Vanzatorul va expedia Cumparatorului produsele comandate si confirmate, respectand, totodata, termenele de livrare comunicate si tariful afisat in timpul finalizarii comenzii.
Vanzatorul va ambala corespunzator produsele si le va Expedia.
In acest moment, niciuna dintre modalitatile noastre de livrare nu permite clientului verificarea coletului (deschidere colet).
In cazul in care coletul ajunge la dumneavoastra vizibil deteriorat, cutia fiind afectata recomandam refuzarea coletului si semnalarea problemei pe adresa de email info@turcare.ro.
In cazul in care Vanzatorul nu poate onora termenele initiale de expediere, acesta va informa Cumparatorul despre aceste intarzieri. In cazul in care Cumparatorul nu considera termenele ca fiind rezonabile, se va iniyia procesul de anulare a comenzii, implicit de rambursare a contravalorii comenzii catre Client.
In cazul în care informatiile de livrare furnizate de catre Client sunt incorecte, iar firma de curierat nu reuseste din motive ce nu tin de competenta acesteia sa livreze coletul, Vanzatorul este exonerat de responsabilitatea de a onora termenele de livrare, culpa fiind strict a Cumparatorului care nu a furnizat detaliile corecte pentru livrare.
Livrarea se efectueaza doar pe teritoriul Romaniei. Costurile aferente livrarii vor fi specificate in pagina de finalizare a comenzii.
In cazul in care coletul nu poate fi livrat de firma de curierat Cumparatorului din cauza ca acesta din urma nu a putut fi contactat pentru a se livra coletul sau informatiile de livrare sunt incorecte, iar coletul se intoarce catre Vanzator, Cumparatorului i se va solicita sa plateasca din nou taxa de livrare in cazul in care dorește retrimiterea coletului.
Termenul de livrare standard pentru comenzile plasate pe website-ul www.saltdrop.ro este de 1-3 zile lucratoare, in cazul in care nu este specificat altfel in momentul plasarii comenzii sau printr-o nota informativa afisata pe site.